loading...
ذکر و طلسم
admin بازدید : 4451 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (4)

البته لازم به ذکر است که به هیچ وجح خودسرانه وبدون داشتن اطلاعات لازم  دست به نوشتن  ویا استفاده از این مطالب یا صفحات شوید  زیرا بسیار خطرناک بوده

(برای نوشتن دعای واقعی -زمان - قربانی کردن -قران- تربیع-تثلیث- نوع روز و هفته - نوع ماه - نوع وسیله نوشتن - نوع قلم - نوع رنگ - زاویه نشستن- تمرکز - حالت گرفتن تصبیح و دوهزارو صدو پانزده مورد خاص دیگر لازم است ه هر دعانویسی چنین مطالبی را رعایت نکرد  شیاد است .)

برای مثال کسی که تا موضوع خود را به او گفتی در جا شروع به نوشتن میکند و یا از اینده شما سخن میگوید .

همانگونه که ما صلوات میفرستیم و قران میخوانیم 

حتی کسی را ار ته دل نفرین میکنیم . واقعی است و عمل میکند ایا 

دعا  نو نوشتن تعاویز اشتباه است هر کسی که اینها و جادو را انکار کند قران را انکار کرده زیرا خداوند در سوره هایی همچون فلف و.. به انان اشاره فرموده است 


البته به هیچ وجه فقط اینها نیست


admin بازدید : 3618 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (1)

سحر و جن زدگی دو موضوع واقعی هستند که تاثیرات و مشکلات فراوانی برای بعضی ها  به وجود می آورند و عدم شناخت کافی از این موضوعات، مهم ترین عامل در درمان نیافتن بیماری ها و مشکلاتی هست که گریبانگیر بعضی از ماست. مشکلاتی از قبیل : ناآرامی های خانوادگی و تنفر بین زن و شوهر، مشکلات جنسی و زناشویی، بیماری های شدید جسمی، ناراحتی ها و بیماری های روحی و روانی، و ....    

سحر، جادو، طلسم و دل سیاهی

سحر و ساحران در طول تاریخ بشری از دیر باز وجود داشته اند و قرآن نیز به امر سحر و جادو اشاره کرده است و از آن به عنوان یک حقیقت و واقعیتی که دارای تاثیر می باشد یاد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن به این امور بازداشته است و یادآوری کرده است که ساحران جز با اذن الله کاری نمی توانند بکنند (( آیه 122 سوره البقرة  و آیه 4  سوره الفلق )) و از دیدگاه بسیاری از فقهای اسلامی، ساحران و جادوگران کافر می باشند.

 اما در هر صورت در اکثر جوامع عده ایی به عنوان ساحر و جادوگر به این کار زشت و حرام مشغول هستند و موجبات فساد، نزاع و جدایی را بین انسانها فراهم می کنند. با توجه به اینکه سحر و جادو دارای تاثیر می باشد و عده ایی به این کار زشت مشغول هستند و عده ایی نیز توسط ساحران سحر شده اند، و به ضررهای فراوان جسمی، روحی و خانوادگی دچار شده اند، قضیه ی باطل کردن سحر دارای اهمیت دو چندان می باشد.

باطل کردن سحر، جادو و طلسم

عده ایی از ساحران با روش های غیر شرعی و زشت خود سحر و جادو را باطل می کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالی را صاحب شوند، حال آنکه مراجعه به این ساحران برای ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و یا هر بیماری دیگری به علت روش های غیر شرعی و نادرست این ساحران، از لحاظ شرعی حرام و ممنوع می باشد.

در این میان روش درست و شرعی باطل کردن سحر، استفاده از آیات قرآنی و اذکار نبوی و امور دیگری است که رسول الله صلی الله علیه و علی آله و سلم برای باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

این وبلاگ با توکل بر خداوند در صدد آن است که در امر باطل کردن سحر و جادو و مشکلات ناشی از آن برای بیماران قدمی بردارد و به شما این اطمینان را می دهد که روش های مورد نظر مسئولین این وبلاگ, بدون اشکال شرعی می باشد.

نشانه ها و عوارض سحر و جادو

شخصی که سحر شده است به عنوان یک بیمار علائم و نشانه هایی بر او آشکار می شود که از خلال آن می توان فهمید که مورد سحر واقع شده است یا خیر. ما این نشانه ها را در ذیل می آوریم تا شما بتوانید در مرحله ی اولیه تشخیص دهید که آیا دچار بیماری شده اید یا نه؟

1ـ طلسم:  

ساحران معمولا برای اجرای سحر از طلسم استفاده می کنند. طلسم عبارت است از نوشته ایی مرموز و متشکل از اعداد و حروف ناهماهنگ و نامفهوم و معمولا به صورت جدول که ساحر آن را بر روی کاغذ و یا شیئ دیگر می نویسد. در صورتی که کسی چنین چیزی که ممکن است در اشکال و اشیاء مختلف جاسازی شده باشد را مشاهده کند، احتمال اینکه وی مورد سحر واقع شده باشد زیاد است. این موارد ممکن است در محیط خانه،  اتاق، رختخواب، در درب ورودی منزل و یا در کوچه جلو درب منزل یافت شود.

2ـ جدایی، بدبینی، تنفر و طلاق ناشی از دل سیاهی

رایج ترین نوع  سحر، جدایی و دشمنی افکندن بین دو شخص می باشد، به گونه ایی که این دو شخص یا یکی از آنها به طور غیرطبیعی و غیرارادی از دیگری متنفر می شود، تا جایی که توانایی و تحمل دیدن وی را ندارد و وقتی که او را می بیند و یا هم سخن می شود به شدت دچار فشار روحی می شود، نفس هایش بند می آید، سردرد می گیرد، رنگش تغییر می کند و می خواهد هر چه سریع تر از او جدا شود و جالب اینکه خود نیز دلایل این همه تنفر و امور غیرطبیعی را نمی داند و متحیر می ماند که چرا نمی تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. این نوع سحر معمولا بین زن و شوهر و یا دو نامزد صورت می گیرد و ممکن است بین فرزند و والدین و یا هر کس دیگری رخ دهد.

در مورد جدایی و نفرت بین زن و شوهر یا دو نامزد شرح بیشتری می دهیم.

بسیاری از اوقات دو شریک زندگی، روابط خوب، سالم و گرمی دارند ولی به یکباره همه چیز به هم می خورد و همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند و فقط تنفر بی سبب، بی دلیل و بدون اراده...

در بین مردم این نوع سحر را دل سیاهی می نامند. بدین معنی که دل و قلب کسی را برای دیگری سیاه و تار نموده اند تا موجبات جدایی حاصل شود و معمولا این امور بوسیله ی دشمنان آن خانواده و یا اشخاص حسود و از طریق شخص ساحر صورت می گیرد.

این نوع تنفر بی اراده معمولا نشانه های دیگری نیز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غیر طبیعی می بیند مثلا صورت شوهرش را مانند یک حیوان حقیقی می بیند. معمولا در این نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفری ندارند، اما به محض اینکه همدیگر را می بینند و یا هم صحبت می شوند، این نشانه ها ظاهر می شوند. مثلا تا زمانی که شوهر در مسافرت و یا خارج از منزل به سر می برد، زن هیچ نفرتی ندارد، اما به محض اینکه شوهر وارد خانه می شود همه ی این نشانه ها و مشکلات بدون اینکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع می شود.

3ـ مشکلات جنسی ــ ناتوانی در روابط جنسی ــ اختلال در روابط جنسی

یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد. ساحر بدین وسیله یکی از مهم ترین ویژگی های روابط بین زن و شوهر را مختل می کند، تا بدین وسیله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگی و جدایی و طلاق بین زن و شوهر است، دست یابد.

در این نوع سحر زن یا شوهر به مشکلات جنسی غیر معمول و غیر متعارفی دچار می شوند، به گونه ایی که در اجرای اعمال جنسی به کلی ناتوان می شوند که به بعضی از انواع و آثار آن اشاره می کنیم.

ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزدیک شدن آلت تناسلی مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب این کار هم ترس یا مشکلات روانی و یا سردی مزاج در امور جنسی از طرف زن نمی باشد، به گونه ایی که خود زن هم دلیل این امر را نمی داند. مثلا قبل از آمیزش به یکباره دو ران زن قفل می شود و به هم می چسبند و تحت هیچ نیرویی قابل بازشدن نیست و این امر به اراده ی زن نیست و زن علت آن را نمی داند. و یا اینکه زن به یکباره از آمیزش جنسی با شوهرش به طور کلی متنفر می شود.

این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد . معمولا توسط کسانی که با این ازدواج مخالف و یا نسبت به داماد و عروس حسودی می کنند صورت می گیرد.

ممکن است این نوع سحر برای مرد نیز رخ دهد، به طوری که توانایی کامل اعمال جنسی را به یکباره و بدون دلایل روانی و پزشکی از دست می دهد یا اینکه مرد در مراحل لمس کردن و بازی کردن با بدن زن مشکلی ندارد اما به محض اینکه قصد دخول می کند آلت تناسلی وی ناخواسته و بی دلیل از کار می افتد و هیچ گاه موفق به مهم ترین کار آمیزش جنسی یعنی دخول و انزال نمی شود که در این صورت رضایت طرفین حاصل نمی شود و زمینه برای بروز مشکلات خانوادگی و نهایتا جدایی و طلاق مهیا می شود.

در ضمن نازایی نیز یکی از عوارض یا نشانه های سحر و طلسم می باشد.

4ـ مشکلات روانی و رفتاری و اختلال در روابط اجتماعی فرد

ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتی های روانی و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعی شود که از نشانه های آن موارد زیر است:

عصبانیت بیش از حد و بدون زمینه و بی دلیل

گرفتگی، انزوا، تنهایی و دوری جستن از دیگران

افسردگی شدید

نکته ی قابل توجه اینست که این موارد می بایست یکباره و بدون دلیل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالی سحر دانست چون ممکن است این موارد دلایل دیگری غیر از سحر داشته باشند.

5ـ مشکلات و بیماری های جسمی

به وسیله ی سحر می توان در بدن شخص، بیماری های مختلفی ایجاد کرد و معمولا این بیماری ها توسط پزشکان قابل درمان نیستند چون علت اصلی این بیماری ها برای پزشکان نامشخص است.

مواردی مانند:

کور شدن یکباره و بی دلیل

فلج شدن یکباره بعضی از اعضای بدن

کر و لال شدن بی دلیل و بدون زمینه ی قبلی

از جمله نمونه هایی است که ساحر ممکن است به وسیله ی سحر در شخص مورد نظر ایجاد کند.

توجه: ضعف ایمان و تلاوت نکردن قرآن و اذکار صحیح شبانه روز مهم ترین عامل واقع شدن در دام ساحران است.

*********

 

جن زدگی

چنانچه در قرآن نیز بیان شده است "جن ها" موجوداتی شبیه انسانها هستند که دیده نمی شوند اما آنها انسانها را می بینند. آنها زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارند، تشکیل خانواده می دهند، زندگیشان در این دنیا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پایان می یابد، بر روی همین زمین زندگی می کنند و انسانها آنها را نمی بینند و آنها را احساس نمی کنند.

جن ها به طور معمول و عادی در زندگی انسانها هیچ نوع دخالت و تصرفی نمی کنند، ولی در بعضی از حالات عده ایی از جن ها در زندگی گروهی از انسانها دخالت می کنند که این نوع تاثیر و دخالت دارای انواعی می باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه های انسان جن زده را بیان می کنیم و نیاز به ذکر است که جن زدگی با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه های انسان جن زده

1ـ  تشنج و صرع

شخصی که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار می گیرد، نشانه هایی در او ظاهر می شود که بیشتر اوقات به صورت تشنج یا همان صرع بروز می کند و شخص جن زده گاه و بیگاه دچار تشنج غیر معمول می شود و یا شخص یکباره و بدون سوابق پزشکی دچار تشنج شدید می شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده می شود و مهم ترین نکته در این زمینه این است که این نوع تشنج و صرع هیچ نوع تفسیر پزشکی ندارد و پزشک علت این امر را نمی داند.

2ـ دیوانگی و جنون

ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود که این امر ممکن است از تاثیرات جن باشد.

3ـ مشاهده امور عجیب و غریب در منزل

هم چنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

4ـ بیماری های جسمی

جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و ... ایجاد کند. پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

5ـ  مشکلات های روحی روانی

جن ممکن است موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد کند.

6ـ داشتن علاقه و ارتباط  شدید با دستشویی

یکی از نشانه های جانبی در کنار نشانه های فوق این است که شخص جن زده بعد از اینکه به یکی یا بعضی از نشانه های بالا دچار شد، نشانه ی جانبی دیگری در او ظهور می کند و آن اینکه هنگام دستشویی رفتن مدت زیادی آنجا می ماند و یا بسیاری از اوقات در نزدیکی دستشویی می نشیند.

7- نشانه های سحر

جن می تواند مشکلاتی که توسط سحر به وجود می آید را در انسان ایجاد کند لذا همه نشانه ها سحر می تواند علامت جن زدگی نیز باشد.

علل دخالت جن در زندگی انسان ها

جن ها به یکی از دلایل زیر در زندگی انسان ها دخالت می کنند و اسباب مشکلات را فراهم می کنند:

1ـ  انتقام

چنانکه گفتیم انسان ها، جن ها را نمی بینند، اما آنها ما را می بینند و به همین خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضی از جن ها یا اعضای خانواده آنها آسیبی وارد کنند، مثلا پا روی آنها بگذارند و یا ... که در این صورت جن به خاطر انتقام در زندگی این شخص دخالت می کند و اسباب مشکلات را فراهم می کند.

2ـ عشق و عاشق شدن

 جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همین علت ممکن است جن عاشق انسانی شود و وارد بدن وی شود که در پی ورود جن به بدن انسان مشکلاتی پدید می آید.

3ـ  شرارت جن

جن ها همچون انسان ها دارای ادیان و عقاید مختلفی هستند و ممکن است مسلمان، مسیحی، یهودی و یا ... باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند. جن های شرور و بد ممکن است بدون هیچ دلیلی وارد زندگی انسان ها شده و زندگی آنها را مختل کرده و مشکلات متفاوتی را بوجود بیاورند.

درمان جن زدگی

امروزه بسیاری از روش های درمان جن زدگی غیرشرعی می باشند و این در حالی است که روش های شرعی و قوی تری وجود دارد که همنوا با آیات قرآنی و اذکار نبوی و احادیث رسول الله صلی الله علیه و سلم می باشد.

ما در این وبلاگ سعی می کنیم با جن زدگان در دو مرحله همراه و مشاور آنان باشیم:

مرحله اول: تشخیص بیماری

وجود نشانه های فوق همیشه دلالت بر جن زده بودن ندارد، بلکه با روش های خاصی می بایست به این یقین رسید که شخص جن زده است یا نه؟

به همین خاطر این سایت در این مرحله با کسانی که این نشانه ها دارند همراه خواهد بود.

مرحله دوم: درمان

پس از اینکه جن زده بودن شخص قطعی و یقینی شود مرحله درمان شروع می شود. ما در این مرحله نیز همراه شما خواهیم بود و فراموش نکنیم که شفا دهنده فقط خداوند است و نگاهمان باید به سوی خدا باشد و در مسیر درمان از وسایل مشروع و حلال استفاده کنیم.

*************

حال با مطالعه مطالب فوق ممکن است که احساس کنید خود شما یا یکی از نزدیکانتان و دوستانتان احتمالا دچار سحر یا جن زدگی شده اید یا بعضی از نشانه های آن را احساس می کنید در این صورت توصیه های زیر را به شما یادآوری می کنیم :

1-   همه چیز در دست خداوند هست و فقط اوست که می تواند هر مشکلی را آسان کند لذا بر او توکل کنید و او را بخوانید تا شما را کمک کند.

2-   در مسیر درمان فقط از روش هایی استفاده کنید که مشکل شرعی نداشته باشد و فقط به کسانی رجوع کنید که مورد اطمینان باشند، فراموش نکنید که بسیاری با روش های شیطانی می توانند این مشکلات را حل کنند ولی چون روش های آنها غیر شرعی هست رجوع و درمان از طریق آنها  اشکال شرعی دارد.

3-   به محض اینکه بعضی از این نشانه ها را مشاهده کردید دلیل بر سحر یا جن زدگی نیست بلکه این مشکلات و علامت ها می تواند دلایل دیگری داشته باشد لذا پس از مشاهده علامت ها باید توسط متخصص به این نتیجه رسید که شما دچار سحر یا جن شده اید یا نه
admin بازدید : 2535 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (1)

البته ادعیه و احراز باعث میشوند که امواج منفی طلسم کم شوند ولی طلسم باطل نمیشود در این رابطه بهتر است با کسانی که موکل یا موکلانی دارند مشورت شود و به واسطه آنها اقدام به باطل کردن طلسم نمایید چون خارج کردن شیء دفن شده به وسیله موکل توسط افراد عادی تقریبا محال است و دفع سحر طلسم که براس اشخاص تجویز میشود باعث آن میشود که امواج منفی موکلان شیطانی آن طلسم دفن شده برای مدت زیادی از او دفن شود و به همین علت است که باید دفع سحر را حداقل هفته ای یک بار تکرار نماید اما جهت ابطال سحر باید از افرادی که دارای موکلان نوری و ناری هستند مدد گرفت تا با کمک موکلانشان طلسم را بیرون آورده و بر روی آن عملیات ابطال را انجام دهند.

عملیات ابطال طلسم آن است که گروهی تحت سرپرستی شخص موکل دار طی یک روز به بارگاه یک امام معصوم رفته و به او متوسل شوند  و از موکلان حرم شریف یاری خواسته و آنها را با موکلان خود هماهنگ نمایند که مرحله بعدی از همین جا آغاز میشود به این صورت که بعد از مدد گرفتن از موکلان حرم رمز گشایی طلسم آغاز میشود که عبارت است از مکان و زمان طلسم و اینکه به دست چه کسی زده شده است و نیز نوع طلسم( آتشی ،بادی،خاکی و آبی) و تعداد گونه های موکلان شیطانی که مامور به طلسمند. در مرحله ی بعد باید از اسماء الله موکلان طلسم را غل و زنجیر نمود و بعد از آن مرحله اصلی آغاز میشود که همان گروه که حد اقل دو نفر آنها باید سادات باشند به یک جزیره سفر مینمایند و مرحله ابطال را ادامه میدهند که باید 4 روز و 3 شب در جزیره اقامت کنند و اذکار و خطوم ویژه جهت ابطال را انجام دهند و از موکلان نوری خود کمک گرفته و طلسم را ابطال نمایند و شر موکلان شیطانی را برای همیشه از بین برند
admin بازدید : 1762 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)
راه مقابله با طلسم چیست؟
پرسش
خواهشمند است بنده را در رابطه با طلسم (دعاهای منفی) راهنمایی فرمایید. توضیح این که این جانب احساس می کنم که کارهایم با توجه به فعالیت زیاد، به کندی و بدون این که کارهای مثبت من در نظر کسی باشد پیش می رود و در سال 84 به یکی از دعا نویس ها مراجعه کردم که ایشان جواب داد که 9 ساله توسط خانمی قد بلند طلسم شده ام که 3 سال آن گذشته و خودم نیز احساس کردم درست می گوید. به خاطر این موضوع دچار افسردگی روحی شدید شده ام، لذا خواهشمندم مرا از این افسردگی روحی نجات دهید.
پاسخ اجمالی

هر چند طلسم خرافه نیست و دارای اثر است؛ ولی هر کسی قدرت طلسم ندارد. بسیاری از کسانی که ادعای دانستن طلسم دارند، صادق نیستند؛ بلکه آن را ابزاری برای فریب دیگران و کسب درآمد برای خود قرار داده­اند.

بهترین راه برای ابطال سحر پناه بردن و توکل بر خدا و تلاوت برخی از سوره های قرآن؛ مانند فلق و ناس می­باشد.

پاسخ تفصیلی

انسان موجود پیچیده‌ و ناشناخته ای است، می‌تواند کارهای خارق ‌العاده و غیر طبیعی انجام دهد. این قبیل کارها از ابعاد مادی و غیر مادی وجود انسان سرچشمه می‌گیرد. از جهت مادی انسان می‌تواند با کمک ابزار مادی و با انجام برخی تمرینات، سرعت خود را در انجام برخی کارها افزایش دهد و یا نسبت به برخی پدیده‌ها عادت کند که برای دیگران تعجب آور باشد. از جهت معنوی نیز انسان با به کارگیری نیروی‌های روانی و روحی کارهای فوق العاده انجام می دهد. یکی از این امور خارق العاده طلسم است.


مجمع البحرین در ذیل کلمه طلسم می نویسد: «سه نظریه مشهور درباره واژه طلسم وجود دارد: 1. از دو لفظ طلٌ به معنای اثر و اسم ترکیب یافته است. 2. لفظی است یونای به معنای گره غیر قابل گشودن. 3. مقلوب کلمه مسلط است». [1]


نویسنده «کشٌاف اصطلاحات العلوم و الفنون» می نویسد: «عبد العلی بیرجندی در شرح تذکره گوید: طلسم عبارت از خارقی است که مبدأ آن قوای فعٌاله (اثر گذار) آسمانی آمیخته با قوابل زمینی منفعله (اثر پذیر) است، تا بدان امور شگفت و غریب پدید آورند؛ زیرا برای حدوث کائنات عنصری که اسباب آنها قوای آسمانی است، شرایط مخصوصی است و به این شرایط استعداد قابل، کمال می پذیرد و از این رو کسی که احوال قابل و فاعل را بشناسد و بر جمع میان آنها قادر باشد، می تواند به ظهور آثار عجیب و شگفتی پی برد». [2]


پس اولاً؛ در طلسم از طریق برخی ابزار و وسایل مادی، نیروهای ماورائی جهت انجام کارها به خدمت گرفته می‌شوند.


ثانیا؛ طلسم کار ساده و راحتی نیست و از دست هر کسی برنمی آید. باید توجه داشت که از هر کسی که ادعای دانستن این امور را دارد، نباید به راحتی پذیرفت؛ چون بسیاری از سودجویان از این راه برای خود منبع درآمد درست کرده و مردم را فریب می دهند.


ثالثاً؛ طلسم خرافه نیست و دارای اثر و واقعیت است. ابن سینا بر این باور است که سبب سحر نفوس قوی هستند که بدون استفاده از ابزار مادی به وقوع می پیوندد؛ ولی طلسم از ارتباط قوای آسمانی و قوای زمینی ناشی می شود. وی می گوید: «پدیده های غیر عادی در جهان طبیعت از سه منشأ سرچشمه می گیرند:


الف. هیئت نفسانی، ب. خواص اجسام عنصری؛ مثل جذب آهن توسط مغناطیس، ج. قوای آسمانی که در اثر ارتباط با قوای زمینی آثار عجیب را در پی دارد. سحر از نوع اول است، ولی طلسم از نوع سوم است». [3]


مرحوم شهید اول بعد از بیان تعریفی نزدیک به تعریف یاد شده از بیرجندی، می نویسد: «طلسم حرام و کسب درآمد کردن از این راه نیز حرام است». [4]


طلسم علی‌رغم وجود و تأثیرات غیر قابل انکار آن، قابل ابطال است. ابطال طلسم از طرق مختلف امکان پذیر است.


از آن جا که یگانه قدرت مؤثر در عالم خدای قادر متعال است. لذا بهتر است برای حل مشکلات به جای روی آوردن به سحر، طلسم، جادو و امثال آن به درگاه رحمت حضرت حق پناه بریم، «و من یتوکل علی الله و کفی بالله وکیلا». مسبب حقیقی و مسبب الاسباب تنها خداوند است. اگر طلسم و سحر و مانند آن تاثیر و سببیتی نیز داشته باشند، خداوند آنها را سبب قرار داده است.


بنابراین؛ بهترین شیوه برای ابطـال طلسمات، توکـل به خداوند قهـار و جبار و پناه بردن به اقیانوس بی‌کران رحمت او، قرآن کریم است؛ چرا که «ما آنچه از قرآن فرستیم شفا و رحمت الاهی برای اهل ایمان است». [5] برای جلوگیری از تأثیرات سحر و طلسم قرائت قرآن کریم به خصوص سوره‌های کافرون، اخلاص، فلق و ناس بسیار مؤثر است. دعاهایی نیز در برخی از کتب دعا؛ مانند مفاتیح الجنان ذکر شده است.


نمایه مرتبط:  پاسخ شماره 2022 (سایت: 2068) نمایه: حکم سحر و راه ابطال آن.



[1] . طریحی، فخر الدین، مجمع البحرین، تحقیق سید احمد حسینی ج5، ص107، المکتبة المرتضویة.

[2] . طهانوی، کشٌاف اصطلاحات العلوم و الفنون، ج2، ص1138، مکتبة اللبنان، 1996م.

[3] . صدر حاج سید جوادی و دیگران، دائرة المعارف تشیع، ج 9، ص117، نشر شهید سعید محبی، تهران، 1381ش.

[4] . قمی، شیخ عباس، سفینة البحار، ج 4، ص91، چاپ دوم، دارالاسوة، 1416 ق. به نقل از الدروس شهید اول.

[5] . اسراء، 82.

admin بازدید : 2037 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

طلسمی که امروز برای شما قرار داده ایم طلسمی برای پیدا کردن اشیای گمشده است

این طلسم را می توانید از اینجا دانلود کنید

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

(بدون تگ تبلیغاتی و آدرس سایت جهت همکاران قرار داده شده)

admin بازدید : 16560 جمعه 01 دی 1391 نظرات (10)

این طلسم و دعا برای رسیدن به معشوق و جذب دل کسی که دوستش دارید کارایی دارد

برای دانلود این طلسم اینجا را کلیک کنید

دانلود کنید

(بدون تگ تبلیغاتی جهت استفاده ی دیگر سایت ها و وبلاگ ها قرار داده شده)

التماس دعا

admin بازدید : 17897 جمعه 01 دی 1391 نظرات (8)

این طلسم که برای شما قرار داده ایم دعای چهل کلید است ، که از بهترین دعاهاست و خواص خیلی زیادی دارد

برای جلب محبت معششوق یا معشوقه و عاشق کردن زن و مرد

و بخت گشاست

و سبب افزایش مهرو محبت میان زن و شوهر می شود و بسیاری از کارهای دیگر

این طلسم را می توانید بدون لینک و تگ تبلیغاتی از اینجا دانلود کنید

برای دانلود کلیک کنید

admin بازدید : 15969 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (2)

دعای ازدیاد مال,دعای برکت مال

در کتاب مجربات ابن سینا دعایی آمده که فوق العاده مجرب و به تجربه رسیده است.

دعایی که باید نوشته شود بر کاغذی و در کیسه گذاشته شود.که برکت و خیر بیافریند و آن طلسم در زیر آمده است.در آخر این طلسم نوشته های زیرین هم باید نقش بندد.

 

جهت بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دعای مال و ثروت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قاعده:

طلسم ازدیاد مال یک مربع ۷*۷ می باشد.

به هیچ وجه نوشته های داخل هر مربع نباید به خط های مربع برخورد کند.

نوع کاغذ زرد رنگ می باشد که اثر قوی دارد.

اگر بتوانید با آب زعفران بنویسید.

زمان نوشتن روز جمعه بعد اذان صبح

در حین نوشتن دهان خود را شیرین کنید

قبل نوشتن ۳ بار ایه الکرسی بخوانید و به خود و کاغذ فوت کنید

با انگشت سبابه روی کاغذ کلمه یا بدوح را یه بار بنویسید.

و بعد شروع به نوشتن تعویذ کنید

در حین نوشتن احدی حرف نزنید.و حواستان فقط به نوشتن تعویذ باشد.

منظور از اینکه در داخل کیسه اندازد یعنی داخل کیف پول قرار دهید.(در گذشته در کیسه کوچکی برای قرار دادن پول خود درست میکردند که به آن کیسه زر میگفتند)

admin بازدید : 2183 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (1)

هرگاه اول اسم شخصی با حرف الف شروع شود :

فردی باشد خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو باشد - با همه کس ملاحظه کند و خونگرم میباشد و همیشه در زندگی در جنگ و جدال و بحث و گفتگو به سر میبرد - پیراهن سیاه بر او نامبارک است - رنج و محنت بسیار میکشد و هرچه طلب کند زود بیابد و مریضی او همیشه در باد قولنج گردن و پهلو میباشد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف ب شروع شود :

فردیست خوش قیافه و زیبا و با محبت و رفیق باز و همیشه مغرور و جیب او خالی و قدر مال دنیا را نداند

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ج  شروع شود :

فردیست زیبا خوش اخلاق و با محبت - از مریضی شکم رنج میبرد و این مریضی هرچند وقت یکبار آشکار میگردد - دو وجه دارد یا سیاه چهره و قوی استخوان یا سفید پوست و بزرگ اندام و همیشه سرگردان و آشفته است و از کار خود حیران است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  د  شروع شود :

با دیانت و پر فکر و پیشانی بلند و زیبا چهره - جنگجوست و قدر مال دنیا را نمیداند و همیشه در حال ترقی است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ه  شروع شود :

او همیشه اطرافیان را امر و نهی میکند و فردی باشد زیبا چهره و تند خو و آتشینمزاج و طبع او گرم میباشد - پیراهن سیاه او را نشاید - در دوستیها با دیگران بسیار پایدار و متعصب است - در اول زندگی رنج و محنت بسیار کشد و قدر مال دنیا را نداند

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  و  شروع شود :

فردیست زیبا چهره و همیشه در کمک به دیگران یاور است و گاه گاه مغرور میشود و عصبانی میشود اما در کل فردی صادق است - زبان بد پشت سر او هست و دیگران بدی او را میگویند

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ز  شروع شود :

فردیست زیبا  خوش اخلاق با محبت و خونگرم - در کار مقرراتی است - در زندگی برایش سحر میکنند در زندگی شکست بزرگی میخورد - همیشه از درد سر و زانو در عذاب است - نسبت به زندگی دلسرد میگردد و حیران و سرگردان است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ح  شروع شود :

فردیست زیبا و خوش اخلاق و حق گو و کینه ای و حرف را در دل نگه دارد و همیشه در بحث و جدل و جنگ به سر میبرد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ط  شروع شود :

فردیست پاک و خوش اخلاق و عشقی و خوش گذران و خونگرم و دوستی بسیار کند - پیراهن سیاه بر او نا مبارک است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ی  شروع شود :

فردیست پر فکر و زیبا - با هر کس در افتد غالب گردد - دمدمی مزاج است گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار خشک و مقرراتی است - چهار شانه است و گاهی از مریضی شکم رنج برد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ک  شروع شود :

زیبا چهره خوش اخلاق و زیرک و دانا - خشک و مقرراتی ست و زبان او تلخ است وهمیشه دیگران از زبان او در عذاب میباشند و همیشه دیگران را میرنجاند و همیشه در حال ترقی و فعالیت است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ل  شروع شود :

فردیست زیبا چهره و خوش اخلاق و یکدنده و همیشه جدایی اختیار کند و غرور خاصی دارد و همیشه متعصب اطرافیان نزدیک خود میباشد و قدر مال دنیا را نداند

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  م  شروع شود :

فردیست خوش اخلاق و با محبت و خونگرم - نترس است و همیشه اطرافیان در پشت سر او بدگویی کنند و در روبرو از او تعریف و تمجید کنند - فردیست خوش چهره با چشمانی درشت - در کارها همیشه کاهلی دارد و زود عصبانی میشود و نیز سریع خاموش میگردد . هرگاه از او تعریف و تمجید کنند او را خوش آید و هر گاه از وی ایراد گیرند سریع عصبانی میشود در تمام کارها تقاضای کمک میکند و عشقی میباشد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ن  شروع شود:

فردی باشد خوش چهره و خوش اخلاق و کینه توز و دمدم مزاج  - گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات بسیار بد و مقرراتی و خشک میشود - فردیست که همچون قاضی در حقوقات خود و دیگران به میزان برخورد کند

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  س  شروع شود :

فردیست بسیار پر استعداد و با ذوق و سلیقه و همیشه بهترین اجناس را انتخاب میکند و بسیار مغرور و متکبر میباشد و عشقی میباشد و هر کاری را که میل داشته باشد انجام میدهد و همیشه با اطرافیان خود در نزاع و لجبازی به سر میبرد و او فردی باشد آتش مزاج و همیشه در چشم اهل و عیان پر هیبت به چشم میآید

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ع  شروع شود :

فردی بلند مرتبه پر گذشت و خوش اخلاق و بخشنده - مقرراتی و خشک و هرگز قدر مال دنیا را نمیداند و دستش تهی است و پابند دوست است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ف  شروع شود :

فردیست آتش مزاج و تند خو و جاهل - زیبا چهره و جنگجو و خونگرم و نترس - از ناحیه کمر رنج کشد - در زندگی چندین بار شکست خورد ولی در آینده با عبادت به مقام و منزلت خوبی رسد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ص  شروع شود :

فردی حرف شنو و دهن بین است و هر کسی حرفی را با او در میان گذارد سریع باور کند - فردیست نترس و خشن و خوش اخلاق و با محبت و همیشه در حال ترقی و فکر میباشد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ق  شروع شود :

فردیست قادر و توانا و زیرک و دانا در هر کاری نقشه بسیار کشد و موفق باشد - هم زیباست هم خوش اخلاق و خوشگذران - قدر مال دنیا را نمیداند و گاهگاه با ملایمت و گاهگاه با خصومت برخورد کند

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ر  شروع شود :

خوش اخلاق میانه رو و آتشی - اطرافیان همیشه پشت سر او بد گویی کنند و او فردیست طمع کار و زیبا چهره و خوشگذران - اگر ایمان خود را خفظ کند به هر مقام و منزلتی بخواهد میرسد و دست او همیشه از مال دنیا تهی است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ش  شروع شود :

فردیست مشفق و مهربان و جنگجو و عصبانی و خونگرم و زبان او تلخ است و هرچه در دنیا ضرر به او رسد از دست و زبان خودش است  و بسیار لجباز است

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ت  شروع شود :

فردیست خوش چهره و خوش اخلاق و کم خواب و هر گاه مرتکب گناه شود سریع توبه میکند  و اگر دل کسی را برنجاند بسیار نگران میشود و سریع دلجویی میکند - فردیست مغرور و همیشه احساس تنهایی عجیبی دارد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ث  شروع شود :

فردیست ثابت قدم و پر اراده - خوش اخلاق و پر عقل است پیشانی او پهن است و ابروانش کمان دارد و در زندگی هرگز محتاج نخواهد شد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  خ  شروع شود :

فردی زیبا چهره با چشمانی درشت - با محبت و مقرراتی - کم رزق است و هر چه سعی میکند رزقش بسیار شود موفق نمیشود - عشقی است و تنبل و کاهل در کارها که باید ترک تنبلی کند تا موفق شود

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ذ  شروع شود :

عاید و مومن و خداترس میانه رو و زیبا رو و خوش اخلاق و خونگرم
 

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ض  شروع شود :

خوش اخلاق و زیرک دانا و کینه توز  در ظاهر نگرانی خود را بروز نمیدهد - پیشانی او پهن است  و کمان ابرو دارد - در کارها بسیار دقیق میباشد و از یاد خدا غافل نمیشود - به دنبال هر کار زشتی توبه میکند و فردی زرنگ میباشد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  ظ  شروع شود :

ظاهر و باطن او یکی است و خشک و مقرراتی ست و اطرافیان پشت سر او بدگویی کنند و قدر مال دنیا را نداند و در سینه و اعضاء خالی دارد که نشانه اقبال او میباشد

هرگاه اول اسم شخصی با حرف  غ  شروع شود :

زیبا و با گذشت و خشک و مقرراتی - همیشه در وجود خود احساس نا امیدی و دلتنگی دارد و در فکر فرو میرود و به گذشته و آینده خود می اندیشد - فردی دانا و عالم و قدر مال دنیا را نمیداند و صلح و آرامش را دوست دارد

منبع کتاب بسیار قدیمی مولانا محمد باقر میر حسینی فندرسکی معروف به میر داماد کبیر:

admin بازدید : 3565 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

هر گاه کسی در مشکلی فرو مانده بود و راه نجات در او نمیبیند و سرگردان و ناامید گشته باید در روز یکشنبه در ساعت شمس بر روی سه برگ درخت این عزیمت را نوشته و در آب روان بیندازد :

بسم الله الرحمن الرحیم

الله القالب الله القاهر الله الناصر الحق به الحول و القوه ان کانت الا صیحه‌ واحده فاذا هم خامدون یا ارحم الراحمین و صلی الله علی محمد و اله الطیبین و الطاهرین یا شکیکفی یا باسط یا هو یا الله
یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

admin بازدید : 10620 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

شاید این دعای زیر را خیلی از سایتها یا کتابها دیده باشید.ولی متاسفانه کامل نیست.یعنی کامل در کتابها نیاورده اند.که من امروز در این تاپیک کامل برای شما مینویسم.مطمئن باشید که اگر نیت خیر داشته باشید.صد در صد به لطف خدا عملی میشود.

 بجهت تسخیر قلوب بیست و پنج(۲۵)بار آیه الکرسی بخواند و آخر هر بار ایه الکرسی صد(۱۰۰) بار بگوید (یا عزیز) وقتی که ۲۵ بار تمام شد ۹ بار سوره (انا انزلنا) را بخواند سپس این اسم را بر کف دست چپ نویسد و هر مهمی که داشته باشد و به حضور هر که خواهد رود.در حضور هر که رود عزیز و دلربا خواهد بود.سخن او بشنوند و رو حرف او مخالفت نکنند و در جمع به او احترام  گذارند. و کار او و مهم او و حاجت او عملی میشود.

(یا طا طو طوت)

 

قاعده: باید مواظب باشید که حروفهای (ط) و (واو) داخلشان خالی باشد.

یا با آب زعفران و یا با جوهر مشکی بنویسید.

 

admin بازدید : 676 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

ذکر و  دعا جهت  شفا يافتن مريض

 

اين دعا را دائم بخواند :

 

بسم الله الرحمن الرحيم يا منزل الشفا و يذهب الداء صل علي محمد و اله و انزل علي وجهي الشفاء »»


 

دعاي ديگر به جهت شفا يافتن از بيماري

 

«« مريض مکرر بگويد : بسم الله الرحمن الرحيم يا هو يا من هو يا من ليس الا هو صل علي محمد و آل محمد

 

 

admin بازدید : 2130 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
یامجیب و یا ربّكفعمى در كتاب«بلد الامین»دعایى به روایت از موسى بن جعفر علیهما السلام نقل كرده و گفته است:این دعا عظیم الشأن‏ و سریع الاجابة است،و آن دعا این است:
اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُكَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْكَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْكَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیكَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِكَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا كَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ،
خدایا!تو را در محبوبترین چیزها نزدت كه یگانه‏پرستى است اطاعت نمودم،و تو را در مبغوض‏ترین چیزها كه كفر است نافرمانى نكردم،پس آنچه از گناهان بین این دو است بر من بیامرز،اى آن‏كه گرزیگاهم تنها به جانب اوست، از آنچه از آن به سویت پناه آوردم مرا ایمنى بخش،خدایا!بیامرز از نافرمانیهاى بسیارم را در پیشگاهت،و طاعت اندكم را در آستانت بپذیر، اى تنها توشه‏ام از میان توشه‏ها،و اى امید و آرامش،و پناه و تكیه‏گاهم،و اى یگانه و یكتا، اى كه گفتى«بگو او خداى یكتاست،خداى بى‏نیاز است،نه زاده و نه زاییده شده،و برایش همتایى نبوده است»
أَسْأَلُكَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِكَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِكَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُكَ بِالْوَحْدَانِیَّةِ الْكُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّةِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّةِ الْعُلْیَا [الْعَلْیَاءِ] وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِكَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِكَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْكَ إِلا إِلَیْكَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّكَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ
از تو درخواست‏مى‏كنم به حق آنان‏كه از میان آفریده‏هایت انتخاب نمودى،و هیچكس را از میان آفریدگانت همانند آنان قرار ندادى،بر محمّد و خاندانش درود فرست،و با من چنان كن كه سزاوار آنى،خدایا!از تو درخواست مى‏كنم به حق یگانگى بزرگ‏تر الهى،و مقام تابنده محمّدى،و جایگاه برتر علوى،و به تمام آنچه به آن بر بندگانت حجّت نهادى،و به حق‏آن نامى كه از آفریدگان خود پنهان داشتى،كه از تو جز براى تو اظهار نگردد،بر محمّد و خاندانش درود فرست و براى من در كارم گشایش و راه نجاتى قرار ده،و از جهاتى كه گمان مى‏برم و یا گمان نمى‏برم مرا روزى ده‏همانا تو هركه را بخواهى بى‏حساب روزى مى‏دهی.
سپس حاجت خود را درخواست كن.
admin بازدید : 1266 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
جادو، طالع بینی و فال بینی: آیا باید باور کنیم؟


هزاران سال است که انسانها مجذوب چیزهای ناشناخته و مـرموز هستنـد و در عیـن حـال از آن واهـمـه دارنـد بدون اینکه پروایی از آسیب ها و خطرات آن داشته باشند. برای مــا که مسلمان هستیم، واجب است که ایـن مسـائـل را خوب درک کـرده و بتـوانیم از خـودمــان دربرابر آن محافظت کنیم.


جادو

داشتن قدرت و نیروی انجام کارهای خارق العاده و غیرممکن جادو نامیده می شود. این قبیل کارها را می توان از نوع افسونگری دانست که به معنای جادویی است که از ارواج خبیث برای اهداف خبیثانه و شر استفاده می کند؛ و یا جزء تردستی دانست که به مهارت انجام حقه هایی گفته می شود که در آن با جادو جنبل چیزی را غیب می کنند، ظاهر می کنند یا ماهیت آن را عوض می کنند.

فرمان و حکم خداوند

جادوگری در اسلام حرام است. جادوگری و افسونگری فقط با کمک شیاطین امکان پذیر است که وقتی فرد آنها را شریک خدا قرار دهد، به او برای انجام این کارها کمک میکنند. با اینکه سحر رابطه ای با شرک ندارد، اما می تواند فرد را از مسیر درست منحرف کند. اینکار نیز گناه به حساب می آید چون نوعی نافرمانی و سرپیچی از دستورات خداوند است.

جادو عملی مخرب است، از اینرو اسلام درمورد آن هشدار می دهد. مومنان باید از جادو و جادوگران دوری کرده و برحذر باشند؛ درمقابل خطرات آن احتیاط کنند و برای نشان دادن ادعاهای دروغین آن بکوشند. شواهد زیر از قرآن و سنت این فرمان را به اثبات می رساند.

خداوند در قرآن می فرماید، "و به حقیقت دانستند که آنکس که به جادو روی آورد او را در آخرت هیچ بهره ای نیست و هر آینه بد است آنچه فروختند به آن خودشان را، اگر می دانستند." {قرآن 2:102}

نقل می کنند که، "پیامبر صل الله علیه و صلم، گفت: از هفت چیز برحذر باشید. همراهانشان از او می پرسند، ای فرستاده خدا! اینها چه هستند؟ او، صل الله علیه و صلم، پاسخ می دهد، شریک قرار دادن هر کس یا هر چیز باخدا، جادوگری، کشتن موجودی که زندگی او از جانب خداوند مقدس پذیرفته شده است، رباخواری، خوردن مال یتیم، فرار از کافران در جنگ، و تهمت زدن به زنان مومن و پاکدامن."

مجازات

طبق قانون اسلامی، مجازات جادوگران و افسونگران سنگین است. پیامبر، صل الله علیه و صلم، می گوید، "جادوگران را مجازات کنید، زیرا که این کیفری است که از جانب خدا تعیین شده است."

واقعیت یا خیال؟

حیله و سحر بر ناظران آن تاثیر می گذارد. "موسی علیه اسلام، گفت بلکه بیندازید پس آنگاه رسنهاشان و عصاهاشان وانموده شد به موسی از سحر ایشان که آنها میشتابند" (قرآن کریم 20:66)

سحر تاثیری حقیقی خواهد داشت که تغییراتی در بدن به وجود می آورد، حتی تا آن اندازه که می تواند ناتوانی جنسی ایجاد کند. همچنین ممکن است موجب دیوانه شدن و برهم خوردن توازن احساسی فرد شود. خداوند در قرآن می فرماید، "و از آنها مردم می آموزند که به چه طریق بین آدم و همسرش جدایی افتاد، و قادر نخواهند بود زیان رسانند کسی را مگر به اذن خدا."


شکستن یک طلسم جادویی

بهترین راه برای شکستن طلسم تلاوت آیه هایی مشخص از قرآن و خواندن برخی نیایش ها که توسط پیامبر، صل الله علیه و صلم، نوشته شده است، می باشد. راه دیگر استفاده از داروهایی است که قانوناً برای برخی موارد خاص تحت آزمایش تجویز می شوند. آنچه که حرام و غیرقانونی است استفاده از جادو برای شکستن این طلسم است، چون فقط از طریق شیاطین امکانپذیر خواهد بود.

حفاظت از خود دربرابر جادو

ایمان داشتن به خدا، پناه آوردن و توکل کردن به او می تواند شما را دربرابر جادو محافظت کند. همچنین ما باید کارهایی را انجام دهید که از منظر خداوند صحیح باشد و از گناهان دوری کنیم. برای این منظور می توانیم آیه ها و دعاهای زیر را بخوانیم:

کسی که قبل از رفتن به خواب آیه 255 سوره بقره را بخواند، خداوند برای او محافظی می فرستد که تا زمان بیدار شدنش، از او درمقابل شیاطین محافظت می کند.

آیات 285 و 286 سوره بقره را تلاوت کنید و بگویید، "از شر شیطان رجیم به سوی خدا پناه می آورم."

جمله زیر را سه مرتبه تکرار کنید: "به نام خدا که ذکر او حفاظتی است درمقابل همه آسیب ها و گزند ها که در آسمان و زمین است. به حق او شنونده داناست."

فالبینی

فالبینی عقیده ای است که بعضی افراد این توانایی رادارند که با استفاده از روش های جادویی و مرموز به مردم می گویند در آینده چه اتفاقی برالشان می افتد. این کار همچنین توسط کسانی که ادعا می کنند علم ناشناخته ها و نادیده ها را دارند مثل رمالان، کف بینان و از این قبیل انجام می شود.

فالبینان از شیطان که در آسمان استراق سمع می کند استفاده می کنند. خداوند در قرآن می فرماید، "آیا خبر دهم شما را از کسی که نازل می شود بر او شیاطین؛ نازل می شود بر هر دروغگوی گناهکار؛ می اندازند گوش (به شیاطین که بازگو می کنند آنچه را از فرشتگان شنیده اند) و اکثرشان دروغگویانند." {قرآن کریم 224-222: 26}

این علمی که فرشتگان در مورد آن گفته اند بین مردمی که آمادگی باور کردن آنچه فالبینان می گویند را دارند، پخش می شود. مشکل اینجاست که آنچه مردم باور دارند که حقیقت دارد، تغییرشکل یافته و حقیقت از آن بیرون رفته است.

فرمان و حکم خداوند

فالبینی گناه به شمار می رود به دو دلیل: اول اینکه اشاره بر استفاده از علم ناشناخته ها را دارد که فقط مختص خداوند است. "بگو نمی داند آنکه باشد در آسمان ها و زمین غیب را مگر خدا و نمی دانند که کی برانگیخته میشوند." {قرآن کریم 68-67: 27}

این به آن معناست که هرکس که تصور می کند چنین علمی دارد، ادعای مالکیت ویژگی الهی را دارد که فقط مختص خداوند است. و دوم اینکه اینکار با استفاده از شیاطین و ایمان آوردن به آنها انجام می گیرد که این هم نوعی از شرک است.

خطرات شرکت در جلسات فالگیری

در سالهای اخیر، تعداد فالگیران و کف بینان به طرز قابل توجهی افزایش داشته است. تعداد کسانی که در این جلسات شرکت می کنند و به حرفهای آنان ایمان دارند نیز چندین و چند برابر شده است. افرادیکه در جلسات فالگیری شرکت می کنند سه دسته هستند:

گروه اول به این دلیل نزد فالگیران می روند که از آنها درمورد آینده شان بپرسند بدون اینکه واقعاً به دروغهای آنان ایمان داشته باشند اما تلاشی هم برای رو کردن دروغهای آنان انجام نمی دهند. افراد این گروه سخت در اشتباهند.

گروه دوم کسانی هستند که به غیبگویی فالگیران اعتقاد دارند و برای اطلاع از آینده شان نزد آنها می روند. این افراد نیز ساده لوح می باشند.

گروه سوم کسانی هستند که نزد فالگیران می روند و فقط از آنها درمورد آینده شان می پرسند تا حقیقت غیبگویی هایشان را بررسی کرده و بعد نیرنگ آنها را در ملاء عام آشکار کنند. این دسته از افراد فقط می خواهند به مردم اعلام کنند که فالگیری فقط باعث منحرف کردن ایمانشان خواهد شد.

اما، اگر کسی درمورد اینکه توانایی انجام چنین عملی را به طور کامل دارد یا نه تردید داشته باشد، نباید اقدام به این عمل نماید. چنین فردی باید خطرات بسیاری را به جان بخرد و اگر اقدامش با شکست مواجه شود باعث ترغیب بیشتر مردم به سمت فالبینان خواهد شد.


admin بازدید : 1217 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

البته بايد گفته شود كه اين دعا كامل نيست. اصل يس مغربي بسيار طولاني است. در كتاب طلسم عشق نوشته محسن حجازي زاده در فصل آخر كامل آن آمده است.


شرح يس مغربي

اگر این دعا را هفت بار بر کاسه چيني که پر از آب باشد بخواند و از آن آب به خورد هر کس دهد آن شخص مطيع او گردد و اگر غايبي در سفر باشد و هفت بار به طرف او بدمد بزودي از آن سفر باز گردد  و اگر سه بار مصروعي بخواند شفا يابد و مريض 5 بار بخواند و بگويد

اللهم بحرمة يس اين مريض را شفا ده فورا شفا يابد

اگر بر کاغذي بنويسد و بر کاغذ دمد عجائب بيند به قدرت خدا و همه کس او را مطيع  و فرمانبردار شود و اين سوره بر شيريني بخواند و بخورد دشمن دهد دوست گردد و هر که بر عود و زعفران يا گلاب در ساعت زهره يا ساعت مشتري هفت بار بخوانند و بر اتش نهد که بسوزد بيم ان باشد که از محبت ديوانه شود و اگر کسي را سحر کرده باشند سه بار اين دعا و سوره مبارکه را بر پياز بخواند و بر اتش بگذارد و خود را بر ان بدارد سحر باطل شود

و اگر اين سوره را در کاسه چيني يا زعفران بنويسد و بشويد و پانزده بار بخواند دل و جگر وي قوي گردد و انچه بشنود ياد گيرد و فراموش نکند و اگر اين سوره را هفت بار بخواند به نيت هر کسي بخواند فورا حاضر شود و اگر اين سوره را بر اب بخواند و با ان اب غسل کند و دو رکعت نماز بجا اورد و بعد از حمد هفت بار سوره توحيد و اعوذتين بخواند هر حاجت مشروعه دارد براورده شود و اگر کسي تنگ دست باشد بعد نماز خفتن يک بار بخواند و صد بار صلوات بفرستد حق تعالي روزي اور را فراخ کندو اگر کسي اين سوره را با خود دارد از خطرات ارضي و سماوي محفوظ ماند

 


بسم الله الرحمن الرحيم يس يس يس يس يس

صَلَي اللهُ عَلَيهِ وَ آلِه وَ القُرانِ الحَکيم اِنَّکَ لَمِنَ المُرسَلينَ عَلي صِراطِ المُستَقيم

تَنزيلَ العَزيزِ الرَّحيمِ لِتُنذِرَ قَوماً ما اُنذِرَ آباؤُهُم فَهم غافِلونَ

لَقَد حَقَّ القَولُ عَلي اَکثَرِهِم فَهُم لايُومِنونَ اِنّا جَعَلنا مِن بَينِ اَيديهِم سَداً

وَ مِن خَلفِهِم سَداً فَاَغشَيناهُم فَهُم لايُبصِرونَ وَ سَواءٌ عَلَيهِم ءََأََنذَرتَهُم اَم لَم تُنذِرهُم

لايومنون اِنَّما تُنذِرُ مَنِ اتََّبَعَ الذّکر وَ خَشيَ الرَّحمن بِالغَيب فَبَشِّرهُ

بِمََغفِرَةٍ وَ اَجرٍِ کَريمٍ اِنّا نَحنُ نُحيِي المَوتي وَ نَکتُبُ ما قَدَّموا وَ آثارَهُم

وَ کُلَّ شَي ءٍ اَحصَيناهُ في اِمامٍ مُبينِ

سوره شمس خوانده شود

انگشت خضر يا همان انگشت کوچک بسته شود

پانزده بار اياک نعبد و اياک نستعين

ده بار 10بگويد اَنَا الفَقير ذُو الحاجَة

بعد بگويد اللهم سَخِّر لي ..... بن .....

کَما سَخَّرتَ فرعونَ لِموسي و لَيِّن قلبَهُ کَما لَيَّنتَ الحَديدَ لِداوود عليه السلام

لايَخلُقُ اِلّا بِاِذنِکَ حَياتُهُ و ناصيَتُهُ في قَبضَتِکَ و قَلبُهُ في يَدِکَ

و جَلََّ شَأنَُکَ يا اَرحَمَ الرّاحِمين

اَللهُمَّ اَجذِب قَلبَ ..... بن ..... کَما يَجذِبُ الحَديدَ لِلمِغناطيس

و اَجذِب روحَهُ و جَسَدَهُ و جَميعِ اَعضائِهِ بِحَقِّ اَنبيائِکَ المُرسَلينَ

و بِحَقِّ يس وَ القُرانِ الحَکيم و بِحَقِّ الم تَنزيل الکِتاب لارَيبَ فيهِ مِن رَبِّ العالَمينَ

و بِحَقِّ کهيعص وَ بِحَقِّ حمعسق ذِکرُ رَحمَةِ رَبّکَ عَبدهُ ذَکَريّا اِذ نادي رَبَّهُ نِداءً خَفياً

قال رَبِّّ اِنّي وَهَنَ العَظمُ مِنّي وَ اشتَعَلهُ الرّأسُ شيباً وَ بِحق طه

ما اَنزَلناهُ عَلَيکَ القُران لِتَشفي اِلّا تَذکِرَة لِمَن يَخشي وَ بحَقِّ وَ الطّورِ

وَ کِتاب مَسطور في رقٍّ مَنشور وَ البَيتِ المَعمور وَ السَّقف المَرفوع

وَ البَحر المَسجور وَ بِحَقِّ ن وَ القَلَم وَ ما يَسطُرون وَ بِحَقِّ جَميعِ الاَنبياءِ وَ المُرسَلين

وَ سُوَرِ القُرانِ العَظيم وَ بِحَقِّ اَسماءِکَ الجَليل المُکَرَّمَة المُقَدَّسَة المُنَوَّرَة

وَ بِحَقِّ العَرشِ وَ الکُرسي وَ المَلائِکَةِ المُقَرَّبين وَ بِحُرمَةِ السََّمواتِ السَّبعِ

وَ الکَواکِب السَّيارَة وَ السَّماءِ ذاتِ البُروجِ وَ اليَومِ المَوعود وَ شاهِدٍ وَ مَشهودٍ

وَ السَّماءِ وَ الطّارِقِ وَ النَّجمِ الثّاقِب اِن کُلُّ لَمّا عَلَيها حافِظ وَ بِحَقِّ وَ الفَجرِ

وَ لَيالٍ عَشرٍ وَ الشَّفعِ وَ الوَتر اِذا يَسر وَ بِحَقِّ وَ التّينِ وَ الزَّيتونِ وَ بِحَقِّ وَ طورِ سينينَ

وَ هذَا البَلَدِ الاَمين وَ بِحَقِّ الحُرمَةِ بَيت المُقَدَّس وَ بِحَقِّ قُدرَتِکَ وَ سَلطَنَتِکَ

وَ بِحُرمَةِ اَنبيائِکَ وَ بِحَقِّ اَولِيائِکَ وَ بِحَقِّ اَصفِيائِکَ عِبادکَ الصّالِحين يا رَبَّ العالَمين

وَ يا خَيرَ النّاصِرين وَ قاضِيَ حَوائِجِ الطّالِبين وَ يا مُجيبَ الدَّعَوات وَ يا مُقيلَ العَثَرات

وَ يا وَليَ الحَسَنات وَ يا دافِعَ السَّيِئات اِقضِ حاجَتي بِحُرمَةِ مُحمد و ال محمد

بِرَحمَتِکَ يا اَرحَمَ الرّاحِمين
admin بازدید : 811 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
از رسول اكرم صلى اللّه عليه و آله روايت شده است هر كه خواهد كسى را به دوستى و محبت خود مايل سازد اين آيه را خوانده به طعامى بدمد و به او بخوراند كه موثر خواهد بود.
 
بسم اللّه الرحمن الرحيم
ان لا تعلوا على و اتونى مسلمين لو لا ان ربطنا على قلبها لتكون من المومنين .
admin بازدید : 759 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
سوالات زیادی در مورد طلسم و سحر شدن از سوی کسی داشتیم. این دستور العمل عمومی است و مجرب:

هر کس این آیه از سوره الرحمن را 70 مرتبه بر روی ظرف آبی بخواند و سپس با آن آب غسل کند هر سحری برای او کرده باشند باطل می شود. باید توجه داشت که هنگامی که به وسیله این آب غسل می کنید تشت بزرگی در زیر خود بگذارید چون روی این آب قرآن خوانده شده پس نباید در راه آب یا جای کثیف ریخته شود و پس از غسل می توان آن آب را در پای درخت یا در باغچه یا در رودخانه ریخت.
و اگر در مکانی سحر باشد مثلا کسی مغازه یا محلی را سحر کرده باشد می توان پس از خواندن این آیه بر روی آن آب را در چهار گوش خانه یا مغازه یا آن محل ریخت و نیز این کار اجنه را هم دور می کند. اگر از این آب به روی مصروع یا جن زده بپاشند فی الفور به حال آید.
بسم الله الرحمن الرحیم. یا معشر الجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السموات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان
admin بازدید : 650 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
هر كه خواهد مرده اى را در خواب ببيند در وقت خواب به پهلوى راست بخوابد و سوره والشمس و الليل و جهد (قل يا ايها الكافرون ) و توحيد و معوذتين يعنى قل اعوذ برب الفلق و سوره قل اعوذ برب الناس را هر يك هفت مرتبه بخواند و بعد بگويد:

(اللهم ارنى فى منامى كذا)

يعنى هر كه را كه خواهد ببيند نام برد بجاى كذا و بگويد:

(اجعل لى امرى فرجا و مخرجا)

و بخوابد هرگاه شب خواب ديد فبها و الا در شب ديگرش باز به همين طريق عمل كند و چنانچه نديد شب سوم خواهد ديد و اگر باز هم موفق نگرديد تا هفت شب عمل نمايد.
admin بازدید : 2075 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

هرگاه خواستید برای خود و یا برای دیگران تعویذ یا دعای بخت گشایی بنویسی باید که این عمل را در اول ماه انجام دهی وقتی که طالع طالب قمر در عقرب نباشد (به تقویم رجوع کنید) و در ایام نحس نباشد و در ساعت سعد مانند شمس یا مشتری انجام داد و در روز یکشنبه یا پنجشنبه  یا جمعه باشد و هنگام نوشتن باید بخور خوشبو سوزاند و قبل از این عمل چند روز قبل ترک گوشت حیوانی کرده و دو رکعت نماز حاجت خواند و از صمیم قلب و خلوص نیت عبادت کرد و طلب بخت گشایی نمود و دعا را باید به مشک  و زعفران و آب باران یا برف نوشت و ۴۰ روز منتظر باشی برای نتیجه عمل خود. در این مدت اگر دعا و تعویذ شما صحیح باشد و مستجاب شده باشد حتما مشخص می شود.

* باز هم توصیه می کنم که شخصاً اقدام به نوشتن نکنید و آنرا به اهل فن واگذار کنید. زیرا عواقبی هم دارد.

  • دختر این دعا را بنویسد و همراه داشته باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم  الحمدُ لله ربّ العالمین یرجونَ تجارۀ ً لن تــَـبور.

  • در خواص الآیات آمده که این نوشته را بر گردن دختری ببندند که شوهر نکرده باشد زود شوهر کند :

بسم الله الرحمن الرحیم  وَ من کلّ شئ ٍ خلقنا زوجین ِ لعلکم تَذکرونَ اللهم بحقّ قولکَ هذا و بحقّ محمد و آلهِ اَن ترزُقَ هذا المرءه زوجاً موافقاً غیرَ مخالفٍ بحقّ محمدٍ و آله اجمعینَ

admin بازدید : 949 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
گفتم به کام وصلت خواهم رسید روزی                 گفتا که نیک بنگر شاید رسیده باشی

در کتاب درالنظیم آمده است:

اباعبدالله الحسین (ع) فرمودند: هر که را حاجتی باشد این دعا را بر رقعه ای نوشته:

بسم الله الرحمن الرحیم  من عبده الذلیل الی ربه الجلیل. ربانی مسّنی الضُر و أنت ارحم الراحمین.

و رقعه را در آب روان عظیم انداخته و بگوید: اللهم بمحمد و آله الطیبین الطاهرین و حجته المرضیین اِقض حاجاتی یا أرحم الراحمین.

التماس دعا.

admin بازدید : 1090 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)
طبق ایمیلهایی که زده شده، بیشتر درخواستهای شما مبنی بر ترس از طلسم چون و یا نفرین بدخواهان است. در این زمینه دستور العمل پیامبر به یکی از اصحابش این گونه می باشد و شما نیز مطابق آن عمل نمایید.

برای ابطال سحر و طلسم این کار را می توانید انجام دهید: این دعا را نوشته بر کاغذ پاک و در آب جاری بیاندازید.

بسم الله الرحمن الرحیم ذکرنا من حیث نسینا و عافینا من حیث بلینا و وصلنا من حیث قطعنا و صلی الله علی محمد و آله اجمعین

همچنین سورههای زیر نیز در این خصوص نافع است:

اسرا-۸۲ . سوره مریم . اعراف آیات ۱۱۸-۱۲۲ . نازعات ۲۷ تا ۴۶ و یونس آیات ۸۰-۸۲

یا علی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 7,801
  • بازدید کلی : 1,031,602